diary spring

These are pieces of my projects that's going on now.
Now I have many many projects... 8! but I enjoy, I need to enjoy *


Then cherry blossom are blooming fully in Prague!





They're sometimes a bit like Japanese "Sakura", but sometimes a bit different ( blossoms are smaller or color is more pink, etc...) but both really beautiful and makes me happy ;)

Now I feel the long long winter is over, and spring has come!
(actually, sometimes it's so hot already like summer... but no problem!)

I wish you enjoy a nice spring!

Yukiko


一番上のは、今進めてる8つのプロジェクトのうちのいくつかです。
今のところおおむね良い感じで進んでると思います。相変わらず日程はキツいですが、そんなこと言ってても仕方ないのでとにかく楽しみながら、集中することにしています。

そして遂に春がやってきました!今年の冬が異常に長かったのでウソみたいに幸せです…。チェリーの樹も花をつけました。とてもきれい。。日本の桜ほどじゃないけど(;´ー`)こっちの花もとてもかわいくて、すてきです。久々に堪能しました。ちょっと日本みたいで癒されました。
日差しが明るく、白く、高くなって、「あぁ、ヨーロッパみたいだ!!」と最近感じています。私の知ってるヨーロッパはどうもこれらしい。いや、灰色の冬はそれはそれで好きなんですが。今年あまりに長かったのでちょっとおかしくなっておりますが…。まぁしかし、光の色ががらりと変わるので、今はまたその雰囲気を楽しんでおります。なんだかんだ、私は幸せ者の極致だと思います。がんがります。